Fredag 9 oktober 2009

2009-10-11 21:08:58 / 0 kommentarer ..


Var fjärde fredag är det jag som stänger växeln. Det betyder att jag jobbar till 17 och har ingen möjlighet att flexa. Och varje fredag är jag så inställd på att det är just JAG som är "utvald" så jag tycker det är helt ok. Det känns ändå som om dagen går riktigt fort.

Det hände inget speciellt idag på jobbet. Jag var upp med Ullis till kiosken på lunchen, men annars var det inget nytt.

När jag slutade kom Mikael och hämtade mig. Vi åkte och hämtade upp Robin och sedan for vi till stan. Där mötte vi upp Marlene vid Filmstaden. Det var dags att gå på bio och se "Flickan som lekte med elden". Vi mötte oxå Sofia och Niklas som oxå skulle på bio. De skulle se "Äntligen Midsommar".

Filmen var mycket bra, precis som jag hade förväntat mig. Tyvärr är det ju så att en film kan aldrig vara så detaljerad som en bok. Så jag saknade ganska mycket faktiskt från boken. Men förutom det var den mycket bra.

Jag är ju ganska godistokig om jag får välja. Jag älskar godis, men jag äter det sällan... Däremot så brukar jag alltid unna mig godis när jag går på bio. Denna gång valde jag att ha med en 85% chokladkaka. Det var perfekt. Jag saknade inget mer godis och ändå åt jag inte ens upp chokladkakan som jag hade... :)

Efter bion skjutsade vi hem Mallan och sedan for vi en sväng på Ica i Gammelstad och hämtade ut ett paket som jag beställt. Det var ett klösträd till katterna. Så vi åkte hem direkt och byggde ihop det. Det blev jättefint...

Vi satte oss i vardagsrumssoffan och såg/sov oss igenom några tv-program innan vi insåg att det var lika bra att gå och lägga sig.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!