Lördag 17 oktober 2009

2009-10-18 16:22:31 / 0 kommentarer ..


Mina små underbara katter. Jag är så otrolig lycklig över att jag får ha dem i min ägo. Men... När de kommer kl 5 en lördagsmorgon och kurrar i kör och slickar en på näsan och trampar på ens kinder, för att man ska vakna... Då tycker man nog att det är lite jobbigt att ha katter i ens hem. Men det är det värt, jag lovar...

Kristina Hillar skrev i ett mail att man kan inte förstå hur det är att ha katt, förrän man har provat. Och precis så är det! Nog för att jag har haft katt tidigare i mitt liv, men Karl Wilhelm Patric Jonsson Eriksson Björk var väldigt speciellt. Och då menar jag inte bara till namnet. Det är först nu jag har katt på riktigt. Till och med Mikael är helt såld... Vet att det finns två i Boden som oxå är totalt överväldiga efter de skaffat katt! :)

Hur har min dag varit då? Ja vi började på Skokanonen. Och jag köpte ett par stövlar! Jag undrar när det hände sist... Ett besök på Dollar Store resulterade i nya kattmatskålar. Det hann oxå bli ett besök på Biltema och Ica Maxi.

Vi svängde in på Ica Supermarket och hämtade ett paket, innan vi sedan for till sjukhuset och hälsade på Britta. Hon ville ut från avdelningen så vi åkte ner till fiket och satt där istället. Trevligt...

Sedan åkte vi hem och medan Mikael roade sig i köket så lagade jag middag. Riktigt gott blev även det jag gjorde. Jag provade oxå mina kläder som jag beställt, men usch och fy. Var inte alls min stil, så jag packade ihop dem igen!

Sedan blev det tv och körslaget. Jag har tre favoritet; Caroline af Ugglas (hon är en av mina stora idoler, dessutom är det hon och hennes man som kommit med konceptet "Körslaget"). Roger Pontare (är ju från Lycksele, så det säger väl allt. Födelseortsmänniskor måste hålla ihop). Till sist hejar jag på Ola (manskörer är otroligt mäktiga)... Alla tre klarade sig så det var ju bra. Tyvärr blev Stefan från Lars Kristers kvar och han var inte alls bra...

Såg en mc-film "Wild Hogs" innan jag tog mina katter och gick isäng...


Så här ser mina nya stövlar ut (Bild lånad från www.skokanonen.se)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!