Måndag 12 oktober 2009

2009-10-12 20:31:03 / 0 kommentarer ..


Det var seeeeegt imorse. Jag ville verkligen ligga kvar i sängen imorse. Men jag tog mig upp i tid och hann till bussen utan problem.

På jobbet var det ungefär som en vanlig måndag. Det ringde på ganska bra, men det var ändå långt ifrån så hemskt som det brukar vara ibland.

Det hände verkligen ingenting idag, förutom att jag beställde kläder. Det tillhör då inte vanligheterna. Jag beställde två tunikor och två leggings från Bubbleroom. Ska verkligen bli spännande att se om det är något jag kommer att ha.

Hittade ev. ett par stövlar som jag vill ha. De finns på Skokanonen, så jag måste kanske åka förbi där och kika.

När arbetsdagen var slut så tog jag min ljudbok i örat och promenerade hem. Otroligt skönt... Hemma så lagade jag mat till mig (Mikael fixade till alla andra), och så åt vi i godan ro.

Tog en svängom med min Volta-maskin (dammsugare) innan jag tillslut fick sätta mig vid min darling (datorn).

Idag fick jag en överraskning med posten. Där hade jag fått ett brev där jag vunnit 1000 kr på Postkodlotteriet! Himla kul... :) Jag såg tidigare att det kommit in 1000 kr på vårat mat/räkningskonto men jag trodde det blivit något fel och hade tänkt ringa Postkodlotteriet. Vi har nämligen vunnit förrut och då fick jag ett mail, men inte denna gång... Därför trodde jag det var fel och blev mycket glad när jag öppnade brevet.  De pengarna flyttade jag direkt till resekontot.

Mikael älskade verkligen att vara utomlands. Och jag kan inte direkt påstå att jag klagade jag heller... Så idag bjuder jag på lite mer bilder därifrån:


Våran första middag i Alanya såg ut så här! Helt underbart...


Utsikt över en del av hamnen.


Kolla vad vackert!


Detta smaskade vi i stort sett varje dag. Inte nyttigt, men mumsigt... :)


Visst var jag snygg när jag åkte moped...!? Tycker inte alls att det syns att jag är turist!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!