Måndag 19 oktober 2009

2009-10-20 12:50:00 / 0 kommentarer ..


Måndag måndag... Idag vaknar Annelie i Turkiet. Själv vaknar jag i ett kallt Sverige. Undrar just vem som har det bättre...!?

Arbetsdagen var precis som förväntad. Hur mycket som helst att göra och dagen mest bara sprang förbi. Ganska trevligt att ha massor med saker att göra. Betydligt bättre än att sitta och rulla tummarna. Då blir dagarna riktigt långa och sega. Precis så har en vän till mig... Så duktig som hon är borde hon få något mer att göra...!

Egentligen ska jag gå hem på måndagar. Men jag orkade inte. Jag var så seg och sliten och allmänt trött, så jag tog bussen hem.

Hemma stod en snart 18-årig dotter och lagade mat till henne och bror sin. Hamburgare och pommes fixade hon till och det blev visst gott om jag förstod dem rätt. Själv gjorde jag en tacopaj och den blev då god, det kan jag lova.

Efter middagen gick jag i duschen, ett försök att piggna till, som dock misslyckades. Jag städade kattlådor och utfordrade de hungriga "vargarna". Fixade lite med en dator och sedan blev det tv för hela slanten. Jag brukar inte se tv på vardagarna, men denna kväll satt jag som klistrad.

Tog med mina små sötnosar och vi gick isäng ganska tidigt...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!