Onsdag 14 oktober 2009

2009-10-14 21:43:25 / 0 kommentarer ..


Försov mig imorse. Det tycker jag inte om. Men jag hann det viktigaste; ge katterna mat, klä mig (skönt att jag hann det), väcka barnen, packa lunchen och springa till bussen. Det var några saker jag fick avstå från, men dagen avlöpte bra ändå.

På jobbet har det varit ganska bra. En hel del att göra, men inte så farligt att man inte orkat med. Mallan fick för sig att vi skulle gå på promenad på lunchen, så vi gick runt sjukhuset. Det var riktigt härligt ute.

Jag gick ju även hem efter jobbet. Det var så härligt. Under min promenad hörde Marja av sig och frågade om de kunde komma och hälsa på. Det gick ju bra, så jag sa att de kunde kommer efter 18.

Hemma fixade jag med maten och sedan hann jag inte mycket mer innan de kom. Det var riktigt trevligt att träffa dem igen, det var länge sedan nu.

När de farit lekte jag med katterna och fixade med mat inför morgondagen. Har tagit en dusch och just nu sitter jag och försöker lära mig mitt nya bildbehandlingsprogram som jag har lagt in på datorn. Kul att lära sig något nytt! :)

Ska gå och sova snart, är helt slut igen... Åh vad jag skulle vilja ha en ledig dag då jag bara var helt ensam och fick bara vara ifred och göra exakt vad jag vill. Men men, den dagen kommer väl någon gång den med...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!