Onsdag 21 oktober 2009

2009-10-21 21:20:57 / 0 kommentarer ..


Onsdag och veckan bara springer iväg! Men jag klagar inte...

Vill börja med att berätta för Inge Widare (som jag dock inte vet vem det är, men har mina misstankar) att katterna kommer inte att fara till Hansson. Mina fåglar for ju dit och kom aldrig hem igen, men det kommer alltså inte hända med katterna. Jag vill oxå poängtera att Hansson hjälpte mig bara eftersom jag var i nöd och bad om hjälp! Hansson är den största djurvän som jag känner till, och det är ingen fara för djur att fara dit. Bara så att det inte blir något missförstånd om henne...

Annars kan jag berätta att jag hade mina nya stövlar idag. Jag gillar dem... :) Det kändes verkligen kvinnligt att ha kvinnliga stövlar på dig. Och inte alltid ha de där cowboybootsen som jag brukar använda...

På jobbet var det en bra dag. Inte alls överdrivet att göra. Lagom med andra ord.

Idag var det en speciell dag. För idag kom nämligen Ingela och hämtade mig och Marlene när vi slutade. Dags för tjejmiddag. Vi åkte på Baan Thai och hade det jättetrevligt. Det var meningen att Lena skulle ha varit med egentligen. Men tyvärr fick hon åka hem från jobbet idag, pga sjukdom... Trist!

När vi ätit middag (jag åt stekt anka med grönsaker) så for vi till Gammelstad och till Ica Supermarket. Jag hade fått ett paket som jag beställt från Halens, så vi hämtade ut det. Det var bla en jacka till Marlene, så hon fick den på en gång.

Vi skjutsade hem Mallan och for sedan till mig. Där kom Ingela in och vi drack kaffe och fortsatte surra och prata. Ingela kände inte av katterna under tiden hon var hos mig, så jag hoppas det gick bra även när hon hade farit hem...!?

Efter det blev det träning av lite dans, eldning, kattskötsel osv... Nu sitter jag här och snart blir det dags för säng och tv.

Om ni undrar varför jag inte lägger ut så mycket bilder, så beror det på att blogg.se är så j***la segt så jag orkar inte hålla på med det för tillfället. Men misströsta inte... Det kommer, det kommer...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!