Onsdag 28 oktober 2009

2009-10-28 20:43:27 / 1 kommentarer ..


Seg morgon. Snoozar i en timme innan jag tar mig upp. Undrar om man någon gång blir vuxen nog att ta sig upp i tid...?

Jobbet då? Helt ok. Alltid händer det saker som gör livet mer eller mindre dramatiskt. Vissa saker, som verkar små och bagatellartiga, kan betyda mycket. Det finns saker som heter principer och jag tycker man ska tänka på det. Sedan finns det kanske olika sätt att lösa saker på, vilket skedde idag. Det blev en lösning på ett litet problem (som kändes stort för många inblandade) och lösningen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Bra eller dåligt...? Svårt att bedömma.

Jag stängde växeln idag och sedan gick jag hem. Just själva promenaden var väl ok. Problemet var min axelväska. Borde nog skaffa mig en ryggsäck, för det gör himla ont i axeln när den tunga väskan hänger på den.

Hemma möttes jag av Sofia och Niklas, som kommit från byn "Långt-bort-från-stan". Man kan oxå kalla den Ersnäs. Kul att träffa Fian, eftersom jag inte sett henne sedan i fredags.

När ungarna ätit och dragit (två till ungdomsgården och en till datorn), så åt även jag och min sambo. Resten av kvällen har jag befunnit mig framför två olika dumburkar. Först den gamla modellen (tv-aparaten) och sedan den modernare varianten (datorn). Ska nog återvända till den äldre tekniken en stund nu innan det är sovdags.


Kommentarer
Cissi L

Men så farligt långt bort ligger inte Ersnäs, nu är du lite orättvis mot denna fina by;-)

2009-10-29 12:54:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!