Söndag 25 oktober 2009

2009-10-25 19:35:48 / 1 kommentarer ..


Idag firar jag! Det var nämligen 6 år sedan jag slutade röka... Hipp hipp hurra för mig! Tänk så mycket pengar jag har sparat på dessa år.

Jag vaknade före Mikael idag. Inte ofta det händer. En ganska ovan känsla att vakna och känna sig pigg. Önskar att jag fick känna det mer ofta.

Idag har det varit en mycket lugn dag för mig. Jag har rensat bland alla mina tidningar. Städat lite och annars har jag bara tagit det lugnt. Jag har suttit vid datorn, sett på tv och myst med katterna. Det har liksom varit det vädret idag.

Igår satte ju Mikael ut sin skoter på annons, mest för att se om den gick att sälja. Idag har hans telefon varit nedringd av intresserade människor. Det slutade med att det var hit en karl och tittade på den och imorgon kommer han och hämtar den. Så nu är vi utan skoter... Men det är nog bara en tidsfråga innan det dyker upp en ny leksak i garaget.

Idag kommer Annelie och hennes familj hem från Turkiet. Det ska bli så roligt att träffa henne och höra hur de har haft det. Men det blir först på tisdag, för hon är ledig även imorgon...

Nähä, nu ska jag ta och gå och lägga mig på soffan och kika på tv. Sköt om er!

Kommentarer
Cissi L

Å tänk så mycket annat än bara pengar du sparat när du slutat röka:-) Mina lungpatienter skulle behöva sama viljestyrka som dig! BRA JOBBAT JENNY!!

2009-10-26 07:36:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!