Tisdag 21 oktober 2009

2009-10-20 21:21:37 / 1 kommentarer ..


När jag steg upp för att väcka Fian, så upptäckte jag att det varit inventering i linneskåpet. Inte visste jag att när dörren inte var stängd ordentligt, så betydde det kontroll och undersökning på kattspråk. Det var visst flera gardiner som inte gick igenom kontrollen heller, så de var utslängda på golvet. Även om jag nu la tillbaka dem i skåpet, så är jag nästan benägen att hålla med katterna. Det är nog dags att slänga dem...

Jag var otroligt trött i morse. Så när jag var färdig och hade ätit frukost, så gick jag och la mig igen i 10 minuter. Inte bra, för det var nära jag somnade... Men det gjorde jag inte tack och lov...

Jag jobbade till 17 idag. Så det blev att rappa sig till bussen och skynda sig hem. Eftersom Mikael jobbade em, så var jag tvungen att laga middag själv. Slängde ihop lite snabbt i en stekpanna, åt och sedan gick jag iväg. Denna gång till en av mina favorit-fritidssysselsättningar. Nämligen Linedance...

Det blir väl lite fånigt om jag säger att jag hade så himla kul osv osv. För det säger jag alltid. Men det är ju så att jag har alltid så himla kul... Och då kan jag ju knappast säga något annat.

När jag kom från dansen mötte jag Mathias för första gången denna eftermiddag. Han hade nämligen match direkt efter skolan, så han kom aldrig hem. Även denna match hade GBBK vunnit. De är så bra grabbarna... :)

Sofia drog till Niklas så henne hann jag bara träffa imorse. Så just nu är det jag, datorn och katterna som umgås. Fast det är inte lätt med två katter som jagar musen. Alltså den som rör sig på skärmen... Jag får ju så svårt att se då... :)

Nu måste jag fortsätta linedance'a, men denna gång med hjälp av YouTube! See you...
 

Kommentarer
inge widare

Kommer katterna att få åka till Hansson?

2009-10-21 00:46:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!