Tisdag 27 oktober 2009

2009-10-27 21:27:30 / 0 kommentarer ..


Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva idag. Ibland känns det som om jag skriver samma sak hela tiden. Tisdag idag och då var jag på jobbet, stressade hem och for till dansen. Väl hemma duschade jag, fixade maten och la mig för att se på tv.

Det skriver jag varenda tisdag! Men det är ju det jag gör varenda tisdag. Torsdagarna ser likadana ut. Sedan har alla dagar sina egna rutiner. Så hur ska jag då variera mig i bloggen?

Kan ju berätta att jag tänker sluta blogga så småningom. Jag tycker det är otroligt frustrerande och otroligt stressande att hålla på så här, så jag tänker sluta.

Men räds icket mina vänner... Jag ska inte sluta helt, jag ska bara sluta här på blogg.se. Ska försöka mig på en egen riktig hemsida istället för blogg... Men men... Det är bara under uppbyggnad och kanske stannar jag kvar ett år till!

Jag vill byta för att blogg.se är så segt och jag orkar inte hålla på med bilder i bloggen. Bilder var ju dessutom anledningen till att jag överhuvudtaget började här, så det vore ju dumt om jag inte hade några.

Föresten! En sak hände ju idag. Annelie var tillbaka till jobbet. Hon har ju varit i Turkiet. Det var ju jag med för en tid sedan. Men efter ha hört hennes berättelser så kan jag bara säga; jag vill åka iväg igen! Oj oj vad avundsjuk man blir! Men det var iaf mycket roligt att träffa henne igen.

En annan sak jag kan berätta är att jag är så lycklig över mina katter. Förlåt förlåt förlåt om jag tjatar, men jag ÄR verkligen det. Det är så otroligt underbart att få komma hem till de små varelserna. På morgonen är de så keliga och vill bara gosa hela tiden!

Hur jag ska kunna lämna dem lör-sön när vi ska på Stenvallsfesten, det vet jag inte!

Men nu ska jag vandra vidare i mina rutiner. Hejsvej...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!