Tisdag 6 oktober 2009

2009-10-06 22:17:31 / 0 kommentarer ..


Idag har jag namnsdag! Det är Jennydagen idag... :) Men anledningen till att jag tycker vi ska fira, är inte pga namnet. Utan jag tycker vi ska fira att idag är det EXAKT ett år sedan som jag startade denna blogg. Tänk att jag har skrivit så mycket under så lång tid. Nästan varje dag! Lite faschinerande måste jag säga... Men jag tycker ju det är himla kul... :)

Halv sex hade inte Fia stigit upp än, så jag bestämde mig för att stiga upp och se till att hon vaknade. Det gjorde hon direkt jag sa till. Hon var lite stressad så hennes snälla mamma (=jag) gjorde frukost åt henne. Rostade mackor med ost och ett glas mjölk.

När Fia farit till bussen så gjorde jag mig själv klar och sedan blev det min och katternas tur att få frukost. Katterna älskar verkligen att få mat och Bill hoppar upp efter benen för att skynda på mig. Sötnos...

På jobbet var det en bra dag som vanligt. Jag och Annelie gick upp till sjukhuset på lunchen en sväng. När vi skulle gå tillbaka var det en man som gick bakom oss jättefort. Det gjorde att vi gick fortare och fortare. Annelie som har betydligt längre ben än mig drog iväg som en antilop och jag fick nästan svårt att hänga med. Men vi lyckades komma undan vår förföljare utan problem.

Idag åkte jag buss hem eftersom jag skulle till dansen, då hinner jag inte promenera. Väl hemma fixade jag mig en god tonfiskröra som jag mumsade i mig. Sedan gick jag iväg till dansen.

Jag orkade inte riktigt med idag, så jag gick hem redan efter drygt en timme. Men den tiden jag var, var iaf mycket rolig.


Detta var den allra första bilden som jag la ut på min blogg... Whiskey i en plastmugg...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!