Torsdag 1 oktober 2009

2009-10-01 21:15:55 / 0 kommentarer ..


När Mikael for kom två mysiga mjuka levande gosedjur upp i sängen och kurrade bredvid mig. Den känslan, är nära oslagbar. När sedan min väckarklocka ringde, så förstod Lillen att "mamma" skulle vakna. Så han slickade och strök sig på både mina armar och ben. mys mys mys...´

Jobbet gick bra idag. Det flöt på som vanligt. På lunchen gick jag och Annelie upp till "huset" en sväng. Medan jag hämtade pengar, så hade Annelie lite ärenden på apotek och kiosk. Vi insåg att på apoteket skulle de behöva folk som oss. Som livar upp stämningen lite... Fast å andra sidan; undar om det verkligen skulle vara riktigt bra...!?

Idag gick jag inte hem, utan jag tog bussen. Jag laddade mitt busskort och åkte hem. Det gick bra att åka även den vägen! :) Hemma var Mikael och vi åt middag innan vi gosade ett tag med katterna. Sedan var det jag som fick åka iväg.

Första stoppet blev Ica Maxi där jag handlade fika och lotter till jobbet. Nästa stopp blev Stadsöskolans Aula. Dags för andra passet linedance i veckan. Denna gång fick jag lära mig två danser. En slags hip-hopp och en vals. Mycket trevliga danser. Vi dansade massa annat och jag tog i så pass att ryggen på min tröja var alldeles fuktig. Men men, då vet jag ju att jag har ansträngt mig.

Väl hemma hittade jag två sovande katter tillsammans med en sjuk sambo. +en datorspelande son förstås... Det blev lite smått och gott gjort och nu ska jag fortsätta göra lite av varje innan sängen får besök...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!