Torsdag 15 oktober 2009

2009-10-15 21:58:03 / 0 kommentarer ..


Uj uj vad nära jag satte mig på gatan idag när jag var på väg till bussen. Tre gånger faktiskt... Men jag lyckades stå upprätt, tack och lov.

På jobbet idag var det en mindre katastrof. Det var länge sedan det var sådant här tryck på växeln. Jag avstod från min rast och tog den senare för det var jättestressigt vid rasttiderna. Folk har en tendens att klaga på ALLT. En klagade till och med på att influensasprutorna skulle ges i Kyrkans Hus. Det är ju inte NLL's lokaler. Vem ska då betala hyran? Herregud! Bekymra dig inte för det du...! Men på eftermiddagen blev det lite lugnare tack och lov.

I förmiddags lyckades jag göra två lite större misstag.
1. Skulle lämna ut numret till växeln på Luleå Kommun; gav ut mitt eget hemnummer!
2. Skulle maila Ingela och fråga vars hon vill äta på onsdag; mailade alla mina arbetskamrater istället!
Ibland fungerar det helt enkelt inte.

Efter jobbet blev det stressigt igen. Jag stängde vxl och skyndade mig till bussen. Rappade mig hem och slängde i mig mat. Sedan for jag och Fian till Storheden och skulle kolla på en jacka till henne. Stressade runt där och hittade ingen jacka. Dock fick vi oss varsin lång polotröja och Fian ett par leggings. Sedan blev det direkt till dansen.

Som vanligt tyckte jag ju det var otroligt roligt att dansa. Så även fast jag inte hade lust att fara dit, så är jag mycket nöjd med att jag gjorde det. Och så mår man ju så bra efteråt när man motionerat...



Denna köpte jag (Bild lånad från www.hm.com). Snygg va...!?



Bill sitter vid katternas nya klätterträd.


Lillen leker för fullt!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!