Torsdag 22 oktober 2009

2009-10-23 16:10:02 / 0 kommentarer ..


Morgonen var vanlig. Arbetsdagen var vanlig. Arbetskamraterna var vanliga. Arbetsuppgifterna var relativt vanliga. Rutinerna fram till 16.15 var vanliga. Det var en ganska så vanlig dag idag.

Men 16.15, så flexade jag. Jag tog bussen från sjukhuset ända in till Luleå Centrum! Det är mycket länge sedan jag åkte buss till stan... Men det gick fint!

I Gammelstad klev Sofia på bussen. Det var hon var var anledningen till mitt centrumbesök. Tösen behövde vinterskor. Skulle inte det inhandlas alldeles snart så "då måste jag ju gå barfota" lät det... Inte kan jag ju låta min dotter gå utan skor heller.

Lika bra att få det bortgjort så även fast jag skulle på dansen så for jag med henne. Vi sprang runt på alla affärer och hann faktiskt hinna hitta ett par riktigt snygga skor. Precis sådana som jag ville ha. Nu har hon både jackan och skorna som jag ville ha först... Så det kan gå...

Efter skoinköpet blev det middag på Max. Det var riktigt gott! Åt en hamburgare utan bröd... :)

Vi gick sedan till bussen och åkte tillbaka till Gammelstad. Fia hade tagit med sig mina dansskor, så jag hoppade av i Stadsöns centrum och gick till dansen direkt därifrån. Vi lärde oss en ganska lätt, men rolig dans. Musiken var jättehärlig. En låt av Scooter Lee. Dansen hette Pa-leeze...

När vi satt på Max frågade jag Fia om hon visste vilken snäll mamma hon hade som köpt både jacka, skor, tröjklänning och flera par leggings till henne på bara en vecka! Hon visste det sa hon...

Hon hade även bevisat det när jag kom hem. Hennes rum var städat!!! Jippi... Det kändes riktigt skönt att hon gjorde det utan tjat!

Kvällen avslutades med det där vanliga ni vet... Kattmys, städning, duschning osv osv... Imorgon är det helg! HÄRLIGT!!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!