Fredag 18 september 2009

2009-09-19 15:18:02 / 0 kommentarer ..


Idag var mina sötnosar, katterna, mycket glada när jag steg upp. De kom fram ur transportburen (=deras sovplats) och kurrade högt av välbehag. Efter morgontoaletten fick de frukost och de åt med god aptit. Efter det var det full fart villan. Katterna var så busiga och sprang både hit och dit. Bill är fortfarande lite skvätträdd, men det blir bättre och bättre...

Jag hade svårt att slita mig hemifrån för att fara på jobbet, men tillslut var jag ju tvungen. Kändes hemskt att lämna de små busfröna... Mathias slutar ganska tidigt på fredagar så han for hem och matade katterna när han slutade.

Själv åkte jag till stan när min arbetsdag var över och jag hade slutat. Mötte upp Mikael och så gick vi till Forex för att växla pengar till våran semester. Förbi affären en snabbis och sedan hem.

Mikael började med maten medans jag plockade ihop fåglarna och deras saker. De ska ju få fara till Mallan ett tag. Buren in i bilen och sedan bar det iväg. Mallan tog emot oss och vi ställde i ordning buren. Sedan blev det bara att fara hem igen.

Under kvällen har vi umgåtts med katterna i massor, packat lite och allmänt tagit det lugnt...

Lite bilder:


Lillen tyckte att det här var en bra plats att vila på.
 

Mikael i full färd med att få fram Lillen från gårdagens äventyr bakom köksskåpen.
 

Mikael myser med katterna!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!