Fredag 4 september 2009

2009-09-07 20:12:19 / 0 kommentarer ..


Idag fyller Niklas år! GRATTIS PÅ DIN DAG! (Niklas är Fians pojkvän för er som missat det)

Själva arbetsdagen på mitt vanliga sätt att jobba, var väldigt kort. Jag jobbade bara en timme. Sedan åkte jag och Annelie iväg på ett möte på Björks. Vi pratade om avvikelser och massa annat inom både kvalitet och telefonisystem... Tiden gick jättefort och plötsligt var vi färdiga.

Eftersom jag hade kort dag och Annelie jobbar kort, så fick vi sluta efter mötet. Jag och Annelie bestämde oss för att inta en sen lunch på Waldorf. Där tog jag cesarsallad och Annelie gorgonzolapizza. Mumsigt.

Efter våran mycket trevliga lunch åkte jag till Storheden. Började på bolaget. Och där var det mycket förvirrande. De håller på bygga om butiken och inget var som förrut. Men jag hittade det jag skulle och kunde nöjd åka därifrån.

Då for jag till Ica Maxi. Det första jag möter är en man som frågar om jag har hund eller eventuellt katt...!? Snabb som tusan var jag när jag svarade katt! Då fick jag smakprover från Whiskas... :)

Efter att jag handlat åkte jag hem och ställde mig i köket. Började med att göra en hallon och blåbärs-paj. Sedan fortsatte jag med att laga Mikaels försenade födelsedagsmiddag. Han kom själv hem mitt i allt och fick hjälpa till lite grann.

Jag bjöd honom på Avokadoröra med räkor på rostat bröd, till förrätt. Huvudrätten blev ugnstekt lax med en röra ovanpå. Röran bestod av blandannat creme fraiche och rökt skinka. Efterrätten blev pajjen.

En himelsk middag med otroligt gott vin till. En bra och trevlig kväll hade vi!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!