Lördag 19 september 2009

2009-09-19 15:30:06 / 1 kommentarer ..


Vi steg upp och hade en otroligt mysig lördagsmorgon tillsammans med katterna. Vi åt frukost, vilket även katterna gjorde.

Sedan gjorde vi oss klara för att fara till mamma och Bernt. Eftersom Bernt fyllde år igår så åkte vi Gammelstads Konditori och hämtade ut en tårta som vi hade beställt. Sedan for vi till Sunderbyn för att gratulera på 62-årsdagen.

Efter massa prat och gott fika så for vi vidare mot Storheden. Vi handlade massa saker som skulle finnas hemma medan vi är borta. Farmor måste ju ha saker att laga mat från...

Sedan hem och packade färdigt alla saker och äta lite middag. Farmor kom även förbi för att vi skulle gå igenom hur saker ska vara medan vi är borta. Nu när det är katter istället för fåglar som ska skötas om så måste jag ju berätta för henne hur de ska skötas.

Ikväll ska vi fara på fest på Holmen. Lena och Peder ska ha höstfest. Jag kommer att köra eftersom vi ska iväg imorgon. Kl 08.05 lyfter planet till Turkiet... :) Så som ni förstår så kommer jag inte att blogga under veckan som kommer. Men jag lovar att jag kommer tillbaka sen... :)

Sköt om er och ha en underbar vecka 39!

Bilder:


Lillen busar!
 


Lillen och Bill utforskar området kring handfatet.
 


Söta Bill...! (Lite konstig bild, men han är i rörelse på väg mot kameran)


Kommentarer
Annelie

Dom är för söta :) Ha det så kul på festen ikväll och en underbart härligt solig semester-vecka i Turkiet! Jag är sååå avundsjuk, men nu har vi börjat räkna ner tills det är våran tur....

Kram

2009-09-19 16:09:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!