Måndag 14 september 2009

2009-09-15 21:50:12 / 0 kommentarer ..


Idag åkte jag hemifrån redan 06.30. Det var för att idag skulle jag hämta hem min lille son. Hans tåg stannade i Sunderbyn så jag åkte dit och väntade på honom. När tåget kom klev en son ut på perongen i en svartorange hatt som han köpt i Stockholm. Riktigt cool om ni frågar mig. Jag ska knäppa kort på honom får ni se!

Sedan skjutsade jag hem honom och väckte Fian. Hon var arg och tvär, för hon hade ju inga kläder att ha... Det var inte riktigt sant, det var bara det att det inte fanns kläder som hon ville ha på sig. Men jag lovade henne att vi skulle hämta hennes saker ikväll.

Hon blev nöjd och jag kunde fara till jobbet.

Arbetsdagen blev mest att sitta och svara i växeln. Måndagar betyder i stort sett alltid mycket att göra... På lunchen gick jag med Ullis till apoteket. Jag gillar verkligen apoteket. Jag handlar allt möjligt där. Sällan mediciner utan det är allt från ansiktsrengörin och schampon, till halstabletter. Idag hittade jag den sortens gummisnoddar som jag har letat efter på alla butiker jag gått in i. Nu fanns dem på Apoteket... :)

Jag flexade från 16 och åkte direkt iväg till Rosvik. Chefen tyckte att det var ju nära henne och jag tycker att det är såååååå långt dit... I Rosvik mötte jag upp Fian och vi åkte till Coop för att handla lite.

Sedan for vi till Ivan och Margot och hämtade alla Fias saker. Där blev vi bjudna på kaffe och fika oxå... Trevligt...

Väl hemma så började "Operation Rensning". Vi städade Fias rum och rensade bort alla saker som hon inte ska ha kvar. Sedan tog vi in lite saker från bilen. Men vi orkade inte hela kvällen utan hela bagadet är fortfarande fullt...

Mikael kom hem strax efter 21.30 då han hade varit och lekt i skogen. Vid det laget var jag nära sängen...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!