Måndag 7 september 2009

2009-09-07 20:42:28 / 1 kommentarer ..


Måndag idag. Det är inte så farligt att stiga upp på måndagar. Då har man ju sovit ut under helgen och kroppen är inte så trött. Så idag var jag uppe ca 6.15 och hade gott om tid innan jag skulle till jobbet.

På jobbet var det otroligt ruschigt idag. Det ringde massor och förutom det hade jag massor att göra. Eller inte jag, utan vi... Jag och Annelie. Vi gjorde lite avvikelser och vi fixade pärmar. Det gäller att ha koll och ordning på alla papper och alla rutiner.

Det gjorde att jag hann aldrig svara på vissa mail som jag hade fått idag. Ber om ursäkt för det...

Väl hemma satt Mikael och läste tidningen. Vi har Kuriren i en månad nu och det är ganska trevligt med en morgontidning. Vi fixade ihop lite mat och åt. Sofia, som återvänt från Ersnäs, fick oxå äta.

Efter middagen hjälpte jag Mikael att ta lös framdäcket på hans mc. Sedan drog jag och Fian iväg till stan för att sola. Riktigt skönt var det där i solariet...

Hemma igen blev det mc-mek en gång till. Denna gång skulle bromsoljan bytas i Mikaels OffRoad. Så där stod jag och tryckte broms, släppte broms, tryckte broms, släppte broms... osv... Det var många tryck och släpp innan mekanikern var nöjd.

Sofia kom och behövde datahjälp. Hon skulle skriva en intervju på datorn och hade inget word på datorn. Bara att sätta sig och installera det...

Efter det har jag suttit här vid min egen dator och uppdaterat bloggen. Blir ju slarvigt med den under helgen... :(

Nu ska jag ta mig lite te och sedan blir det nog att gå isäng så småningom.


Kommentarer

Men vilken hjälpgumma du har varit idag, med hojjar och datorer. Dom har tur som har dig =)



Och.....självklart är jag heeeelt oskyldig när det gäller hockeyn ;-)



2009-09-08 21:21:47
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!