Onsdag 9 september 2009

2009-09-10 18:32:00 / 0 kommentarer ..


Jag måste börja med att be om ursäkt med det här med "fotodelen" av min blogg. Det har blivit dåligt med det, det kan jag erkänna. Jag kan oxå erkänna att jag har inte knäppt några kort på länge. Jag har liksom inte haft någon motivation. Men det kommer så småningom, jag lovar.

Idag försov jag mig. Jag vaknade på tok för sent. Så jag fick inte alls denna lugna morgon som jag vill ha. Men jag hann iaf till jobbet och det var ju det viktiga.

Jag har haft ungefär MASSOR med saker att göra på jobbet. Förutom själva "svara i telefon"-delen, så har det varit massor med annat. Det är inte bara jag som har så mycket, utan även min kvalitetskollega, Annelie. Men vi tycker det är jättekul och dagarna bara springer iväg.

När jag kom hem så blev jag först kock. Sedan blev jag mc-mekaniker (nu skulle bakbromsen luftas, så det blev den som skulle tryckas och släppas). Egentligen har man många yrken i sitt liv. Några exempel på mina "yrken" är:
*Växeltelefonist (mitt ordinarie arbete)
*Mamma (måste väl räknas?)
*MC-förare (finns väl säkert något sådant yrke?)
*Kock (jag lagar faktiskt mat ibland)
*Bagare (nu är jag inne i en muffinsperiod. Beror på min nya muffinsplåt)
*Städerska (ibland hinner jag städa innan Mikael)
*Djurskötare (fåglar är ju oxå djur)
*Gympautövare (är det ett yrke?) och dansare.
*Det var ju datanörd och tydligen mc-mekaniker oxå...

Ja, sedan har jag ju massor med fler yrken, men jag ska inte trötta ut er med dem alla. Föresten är väl Fotograf ett "yrke" jag kan lägga till listan.

Förutom då vistelsen i garaget så har jag tränat lite danser sedan gårdagen. Det är inte helt lätt med dessa långa svåra danser. Men när man väl kan det så är det ju kul!

Sofia ringde från Ersnäs (Niklas) och fick inte igång moppen. Så då var det ju bara att sätta sig i bilen för att hämta henne. Sedan hem, se Idol (kan tv-tittare vara ett yrke?) och sedan ropade sängen!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!