Söndag 6 september 2009

2009-09-07 20:36:02 / 0 kommentarer ..


Som vanligt vaknade Mikael tidigt. Söndagar ska man inte sova för länge, för då kan man inte sova på kvällen. Jag gillar inte det tänket. Jag sover gärna lite längre... Och det gjorde jag oxå!

Men jag var ändå uppe och hade ätit frukost när kl var 10. Så jag var inte kvar så länge i sängen ändå. Idag hade vi inga riktiga planer på vad vi skulle göra. Vädret var inte det bästa så det blev ingen mc-tur iaf.

Istället var vi hemma och städade och donade lite med varje. Båda Mikaels barn kom förbi och fick smaka lite smörgåstårta. Till och med Sofie åt faktiskt en bit...

På eftermiddagen ringde Ingela och frågade om de kunde komma förbi. Det gick ju bra givetvis! När de kom frågade jag ifall de hade tänkt stanna länge, de hade ju hela husbilen med sig... Men de sa att det "bara" var ett vanligt besök.

Vi lyckades bli av med den sista biten smörgåstårta, tack vare Tomas så nu fick vi mer plats i kylen. Efter mycket prat och snack och en sväng i garaget för männen, så for de.

Nu blev det mycket stressande för mig eftersom jag hade kort om tid till mitt nästa möte. Åt middagen och sedan lämnade jag allt på bordet och for. Det var nämligen dags för min och Mallans första äventyr på sporthallen i Sunderbyn. Idag började jag och Mallan nämligen motionsgympa.

Jag kan berätta att efter ca 20 minuter så var jag säker på att jag skulle dö. Fy farao så otroligt jobbigt. Men så himla skoj...! Vi var kanske 25 personer som hoppade och studsade i 1,5 timme. Jag var helt slut efteråt, men mycket nöjd. Eftersom jag inte orkade riktigt (och inte Mallan heller) så inser vi att detta var verkligen något vi behövde. Så nästa söndag är vi på plats igen!

När jag kom hem och hade duschat och slagit mig ner framför tv:n, så insåg jag att jag mådde riktigt bra. Även om min kropp var helt färdig...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!