Tisdag 1 september 2009

2009-09-01 20:25:04 / 0 kommentarer ..


Idag fyller min älskade 45 år. Jag skickar många gratulationer till honom!

Jag vaknade med ett ryck 05.15 och insåg att Sofia inte hade sagt till mig att hon är vaken. Jag vill att hon knackar på sovrumsdörren när hon stigit upp, så att jag vet att hon inte försovit sig. När jag nu imorse inte hade hört något så rusade jag upp och in i hennes rum. Hon var vaken, men låg bara och drog sig. Hon kom då iväg i tid till bussen och det är ju det viktigaste.

Själv hade jag svårt att somna om, så jag steg tillslut upp och gjorde mig i ordning för dagen. Åkte till jobbet när jag var klar och där var jag ca 7.15. Ganska tidigt eftersom jag började 8 idag. Tänkte att jag kunde läsa morgontidningen på nätet. Men tji fick jag... Internet fungerade inte... Och så höll det på en bra bit in på dagen. Suck!

På lunchen gick jag och Mallan till apoteket. Det var jättehärligt väder ute idag. Riktigt varmt. Så pass att vi kunde sitta ute på eftermiddagsfikat.

När jag kom hem stod Sofia och lagade mat. Det var visst dålig mat på skolan så Fia var så hungrig att ont inte kunde vänta. Men det var ju helt ok så klart...

Mikael dök upp så småningom och då gjorde vi middag till oss. Mikael firade sedan sin födelsedag med att klippa gräset och måla brädor. Vi tänkte ta en promenad, men det blev inte så idag.

Själv städade och tvättade jag. Lyssnade på ljudbok och såg på tv. Ganska trevlig kväll måste jag säga!

Nu är det länge sedan det blev foto... Men idag orkar jag inte. Får se hur det blir i morgon!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!