Tisdag 15 september 2009

2009-09-15 21:57:41 / 1 kommentarer ..


Idag är en sådan dag då Fia börjar tidigt. Det innebär att jag vaknar jättetidigt. Det gick bra att stiga upp, men resten av dagen... Uj uj uj så trött jag har varit. Mer eller mindre frånvarande måste jag säga...

Har jobbat lite med Eniro och även hunnit med arbete tillsammans med Annelie. Två större avvikelser har vi jobbat bort och nu är vi nästan klara med de avvikelser som vi har fått till oss... Det är roligare att ge än att få den typen av rapporter... :)

Väl hemma var det bara Robin här. Jag åt lite middag och sedan slängde jag mig på sängen och somnade faktiskt. Jag var helt slut... Mikael kom hem strax före 18 och då väckte han mig. Det var bara att byta om och sedan fara iväg till dansen.

För idag är det tisdag och det betyder Linedance. Vi gick igenom en dans som de lärt sig tidigare, och den var helt ok. Sedan lärdes dagens nya dans ut; Jesse James... Oj vilken dans. Jag älskade den verkligen. Kan ju oxå bero på att sångerskan var Cher och hon är ju en av mina stora favoriter.

När jag kom hem möttes jag av en sjuk sambo. Han hade feber och såg hängig ut. Inte bra eftersom vi ska åka till Turkiet på söndag. Ja alltså, vi har ju inte bokat än, men vi ska snart. Hoppas jag... Mikael vill bara dra ut på det hela tiden.

Idag kommer det ett kort. Chefen trodde att hon skulle komma undan, men plötsligt händer det brukar de ju säga...


Kommentarer
Cissi L

Hahaha!! Rätt åt henne, hon har en märklig förmåga att nästan bli osynlig då en kamera dyker upp:-)

2009-09-16 09:05:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!