Tisdag 29 september 2009

2009-09-29 21:53:26 / 1 kommentarer ..


Imorse var jag lite trött. Det berodde på att av någon outgrundlig anledning (=Mikael) så sov katterna hos oss inatt. Med tanke på att våran säng endast är 120 cm bred och vi bara har ett täcke, så kan man inte påstå att jag sovit gott. Katterna valde att sova mellan oss och på min del av täcket, så jag fick endast en liten del av sängen och täcket! Dessutom vaknar de emellanåt och då kurrar de som små maskiner. Sötnosar... :)

Till råga på allt så vaknade jag mitt på natten av att Lillen satt på mitt huvud och kurrade för fullt! Men vem kan bli arg på sådana underbara varelser. Allt (inom vissa gränser dock) kan jag acceptera för jag är så otroligt lycklig över mina små bebisar!

Idag var jag tvingad att ta bilen till jobbet, pga ett möte + dans ikväll. Så jag passade på att ta med mig veckotidningarna som jag fått av mamma. Skönt att bli av med dem.

Jag och Mallan har varit upp till sjukhuset två gånger idag. Först på lunchen eftersom Mallan skulle ha sallad till sin lasagne. Sedan vid 15-tiden då vi hämtade mackorna till mötet. Vi passade även på att ta upp alla saker som vi samlat på oss, som egentligen tillhör köket. Typ backar, termosar, brickor osv...

Efter jobbet började mötet. Danne skulle informera om kvalitetsledningssystemet för oss telefonister och receptionspersonalen. Efter mötet blev det snabba ryck för att åka direkt till dansen. Jag ville ju inte missa den igen eftersom jag var borta även förra veckan.

Kl var nästan 21 innan jag äntligen kom hem till min familj. Då var det bara att fixa mat inför morgondagen, göra ett skutt till duschen, rensa kattlådorna och gosa med katterna!


Kommentarer
Hon på andra slingan

Himmel och plättar!!! Är ni SÅ kära fortfarande att ni "står ut" att sova tillsammans i en 120 cm säng och dessutom med endast ett täcke! Jag säger bara en sak: WOW!

Här försvann förälskelsen för länge sen. Vi sover numera i en 225 cm säng och med två täcken. ;-)

2009-09-29 22:45:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!