Torsdag 3 september 2009

2009-09-03 22:14:00 / 1 kommentarer ..


Det hände en katastrof imorse... Sofias hår ville inte bli plattat på samma sätt som hon ville... Förstår ni!? Hur tänkte håret då? Hur ska man kunna visa sig ute i världen (och framför allt på skolan) när håret inte gör som ägaren till huvudet vill? Mmm. Stora världsproblem... Men jag och Fia slog ihop våra kloka hjärnor och löste problemet! (Lösningen kallas: huvudbonad)

På grund av katastrofen och lösningen så var det nära jag kom försent... Klev in på arbetsplatsen med endast 5 minuter till godo. Jag som brukar ha ca 30 min att svamla bort innan jag börjar svara...

Själva jobbet gick bara fint idag. Fortfarande kort om folk, men det gick bra ändå. Har gått på promenader på varje rast. Inga motionsrundor direkt, men promenader i lungt tempo med ljudboken i öronen. Snacka om avkoppling. Speciellt när det nu varit så otroligt vackert väder idag!

Jag slutade 16 och då var det bara att åka hem och se om det skulle bli någon mat idag. Mikael kom hem lite senare än mig, så det blev liksom mitt ansvar att fixa mat till barnen... Nu var det bara Mathias som skulle ha middag (av barnen) så det var ganska enkelt...

När Mikael kom hem så åt även vi. Sedan blev det dags för kvällens äventyr. Jag åkte och hämtade söta Helena. Passade på att träffa hennes fina undulater och sedan for vi ut till Alvik och hem till Cissi. Det var dags för hennes "blandparty". Egentligen var det ett Me&I-party, men Cissi skulle även visa upp underkläder som hon säljer och utförsäljning av hennes Tupperwaresaker.

Det var mycket trevligt hos henne. Kul att få se hennes nyrenoverade kök/hus... Dessutom fick jag ju träffa en linedancebekant. Trevligt...

När allt var över så for jag och Helena till Ersnäs och hämtade Fian hos Niklas innan vi återvände hem igen!


Kommentarer
marlene.bjornfot

jag missade detta,pga av att jag var sjuk.suck

2009-09-04 20:55:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!