Måndag 19 april 2010

2010-04-19 20:06:42 / 1 kommentarer ..


Det var kallt att cykla idag. -5 grader... Men jag gjorde det ändå och måste ju erkänna att jag kände mig nöjd när jag var framme.

Arbetsdagen gick fint! Hjälpte Anneli att flytta omkring hennes dator med tillbehör ett tag eftersom hon fick ett nytt och fint skrivbord.

På lunchen tog vi oss en promenad upp till sjukhuset. Hämtade ut pengar så att Matte kunde betala sin resa. Han ska ju till Arvidsjaur i helgen med basketlaget. Blir nog kul för dem.

När jag slutade cyklade jag hem och mötte upp Mathias. Sedan cyklade vi tillsammans till skolan för att ha hans utvecklingssamtal. Som vanligt gick det bra. Han sköter sig, gossen...

Efter mötet cyklade Matte till tränaren för att lämna pengarna medan jag for till Ica. Matte mötte upp mig där sedan och så cyklade vi hem igen.

Vi har ätit och hamnat vid varsin dator. Nu först börjar jag känna att helgens äventyr nog har varit lite tröttande. Om jag själv fick välja skulle jag gå och lägga mig nu. Men eftersom klockan bara är åtta, så är det kanske i tidigaste laget.

Mikael ringde mig idag och då fick jag höra Daisy. Han hade gjort henne redo och körklar nu. Jag tänkte faktiskt köra en sväng upp till Boden, men så tyckte jag att det var lite kallt, så jag fegade ur... Men snart borde väl värmen komma åter!

Nu ska jag nog ta och dammsuga lite så att jag får tiden att gå!

Kommentarer

Hej!

Du har fullt upp i livet när du hinner vila...hoppas att ni kan ta mc-tur till oss fast jag åker på torsdag till Stockholm och södertälja har ett riksmötet där hela helgen. Jag kommer hem på måndag men Christer är hemma med Tudor och Aleksi.

Kram

2010-04-20 11:06:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!