Måndag 26 april 2010

2010-04-26 20:40:35 / 0 kommentarer ..


Idag blev det inte en vanlig arbetsdag, för idag skulle jag på kurs. Eller inte kurs kanske, utan snarare en kvalitetsdag. Det var kvalitetssamordnarna, enhetschefer, revisorer och kvalitetsansvarige som träffades och gick igenom en massa saker. Givetvis tog ju allt mycket mer tid än vad som var tänkt, så vissa saker fick strykas från listan. Men vi hann ändå göra en hel del...

När vi slutade åkte jag och hämtade Matte och så for vi till stan. Han var tvungen att fixa ett nytt bankomatkort innan han ska till Göteborg. Sedan var vi även på Kjell&Co och köpte ett minneskort till hans telefon. Vi gick sedan till Ica för att handla lite till mamma.

Nästa stopp blev att tanka bilen. Ibland måste även jag göra sådant! :)

Sedan åkte vi ut till mamma på sjukhuset. Min lilla lilla mor låg där och såg så ynklig ut. Hon hade jättestora sjukhuskläder så hon så extra liten ut pga det. Sedan var hon ju osminkad och hade inga glasögon, så det kändes ovanligt att se henne så. Hon mådde efter omständigheterna ganska bra, men vi vet fortfarande inte hur länge hon blir kvar.

Jag hade med mig lite kolsyrat vatten, godis, tidningar och cigaretter. Mamma var MYCKET röksugen, så hon ville ut direkt för att ta några bloss...

När vi hade besökt henne färdigt så åkte vi hem till hennes hem för att kolla hur Frasse hade det. Han pratade högt och tydligt när jag kom och frågade nog vars mamma var. Men han ville inte riktigt vara med mig. Han fick mat och vatten och jag rengjorde lådan innan jag lämnade honom igen.

Hemma blev det att hänga lite tvätt och städa undan lite innan det ÄNTLIGEN blev dags för middag. Resterande del av kvällen kommer att bestå av dator och tv.

Kommer ni ihåg att jag berättade nästan en hemlis om en kompis till Fian, men jag ville inte berätta något än... Nu kan jag berätta, för hon var med på TV4 nyheterna idag. Det är nämligen så att allra sötaste Hanna ska vara med i uttagningen på Idol. Produktionsteamet väljer alltid ut några som kommer direkt till audition, utan att stå i kö och vänta. Någon hade anmält Hanna och hon ska vara med. Jag håller verkligen tummarna att hon får komma med i programmet! Då måste jag rösta på henne, så är det ju bara...! :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!