Onsdag 14 april 2010

2010-04-14 19:55:09 / 2 kommentarer ..


Igår när jag hade varit ute och joggat och duschat så satte jag mig vid datorn. Där fanns det ett mail till mig:





Som ni ser var mailet från Ingela. När jag läste ämnet på mailet "Döden är nära..." så började jag skratta högt. Jag visste nämligen vad det betydde. Hon hade varit ute på sin första joggingtur. Både hon och jag är ju nybörjare för i år och ingen av oss har någon kondis att tala om. Men det är precis det som vi ska fixa nu!

Kämpa på, Ingela (och Malin som oxå följde med och sprang)!!!

Idag har jag cyklat till jobbet i vanlig ordning. Det var ingen motvind idag så det kändes ganska bra måste jag säga. Själva arbetsdagen har varit mycket bra. Tiden gick jättefort idag, trots att jag jobbade till 17.

När jag slutade tog jag mitt pick och pack (och cykeln) och trampade hemåt. Det är verkligen härligt att cykla. Jag råder alla som har möjlighet att utöva denna härliga motion, att verkligen göra det.

Hemma var kocken i full fart och när maten var klar så satte vi oss ner för att äta. Efter maten så packade vi lite saker inför helgen. Packlådan på skotern är nu klar, plus alla skoterkläder (+underställ) har vi packat. Så nu är det inte alltför mycket kvar till imorgon.

Här om dagen så hade Sofia en lägenhet med dörrar som anföll henne och mosade hennes tå. Jag skrattade lite åt henne och förklarade att jag vet hur det känns. Men det var som om någon där uppe inte trodde mig, för idag har en dörr anfallit mig! Förbaskat vad ont jag fick i tån...

Efter all packning kollade jag min dator en gång till, men den är fortfarande kraschad... Suck...  Nu är jag supersugen på något gott. Tror minsann jag tar en promenad så jag gör mig förtjänt av en morot... ;P

KRAMIS

Kommentarer
dotter

Jag sa ju att dörrarna lever ! ha, mamma du måste uppfostra dina dörrar bättre som en vis kvinna sa till mig ;P

2010-04-14 21:52:38
Ingela

Jag hoppas att jag inte är lika nära döden ikväll... för imorgon vill jag ju leva och må bra när vi nu ska ut och resa lite :D

2010-04-15 16:24:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!