Onsdag 21 april 2010

2010-04-21 22:05:27 / 0 kommentarer ..


Det blev sen premiär i år, men tillslut så fick jag ÄNTLIGEN köra ett fordon på två hjul och en motor. Det var inte tokigt, inte tokigt alls. Jag var i ett lyckorus när jag kom till jobbet. :)

Själva arbetsdagen var helt ok. Jag och Anneli var än en gång upp till sjukhuset på lunchen. Den här veckan har vi varit där varenda dag. På eftermiddagen fick jag mig en promenad. Mycket härligt.

När jag slutade så körde jag en omväg hem. Det är ju kanske inte "normalt" men det var så härligt att köra min älskade Daisy. Och vem vet hur länge hon finns kvar i min ägo...?

Väl hemma blev det lite telefonprat med mamma och sedan matlagning. Passade på att tvätta och städa när jag ändå var i farten. Efter det hamnade jag vid datorerna igen. Nu har jag fått igång en dator iaf. Men det är ju mycket som ska fixas. Hade tänkt sätta upp en hel del kort här idag, men det blir inte. Jag har inget bildredigeringsprogram installerat och nu ids jag inte mer idag.

Har faktiskt hunnit vara ute och springa en sväng idag oxå. Härligt!

Min lilla söta skruttunge (Sofia) är sjuk. Hon har något som kallas kristallsjukan. Det är något med kristallerna i örat. De åker inte på plats som de ska. Det innebär att hon är väldigt yr hela tiden. Men tydligen ska det gå till sig om 1-2 veckor.

Nu ska jag gå och inspektera om huset är nattklart och sedan ska jag gå till sängs. Vi hörs väl i morgon hoppas jag! :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!