Onsdag 28 april 2010

2010-04-28 21:10:11 / 4 kommentarer ..


Jag är trött idag. Man börjar bli lite sliten efter att ruschande hit och dit. Därför blir det inte att skriva så mycket här idag.

Men jag ska berätta det roliga som jag pratade om igår.

Nr 1. Anneli och Stefan har äntligen blivit husvagnsägare. Jag vet att de har länge velat, speciellt Anneli, och igår blev det bestämt för dem en vagn. Jättekul och jag säger stort GRATTIS till dem.

Nr 2. Igår blev även ett köp klart för min del. Det blev bestämt att jag verkligen SKA byta hoj.

Därför har jag haft lite extra ruschigt idag. När jag slutade åkte jag till mamma och startade diskmaskin + gav Frasse mat. Sedan till Hed's för att lämna Daisy och hämta nya pärlan. Hem och äta och sedan tillbaka till mamma för att fortsätta städa där.

Nu har jag kommit hem och Mikael väntar med tekoppen. Jag ska gå dit, men slänger in en bild på min snygging. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
sofia

Fasen vilken fin :) ser dock inte så skön ut att åka på ! för mig alltså.

2010-04-28 21:19:36
Ingela

Grattis vännen till ditt nya inköp. Jag giller verkligen det som du vet :D Hoppas att jag får provåka någon sväng i sommar.

Kram

2010-04-28 22:53:35

Nice mcykel och grattis! Kramisar

2010-04-29 13:16:37

Snygg hoj du har! Jag har en likadan och är jättenöjd.



Mvh

Erik

2010-05-28 13:56:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!