Onsdag 7 april 2010

2010-04-07 19:49:37 / 1 kommentarer ..


Jag var så trött imorse. Jag måste oxå ha varit trött igår. Jag somnade nämligen ifrån boken och har ingen aning om när Mikael kom hem. Jag var som ett lik, sa han. Jag tror att han syftade på att jag inte reagerade när han försökte ge mig en puss, och inte på att jag är vintervit som ett lakan.

Dock drog jag mig upp ur sängen och vaknade till så sakteliga. Mina söta virvelvindar (katterna) har alltid en regäl morgonrusning vid 6-tiden. Är man inte ordentligt vaken innan, så blir man det då. Jag lovar.

Jobbet? Fin fint! Idag hade Luleågruppens kvalitetssamordnare möte på arkivet. Mycket trevligt. Jag gillar att åka iväg och träffa andra så där. Jag körde ju givetvis. Tycker om att köra dessa bilar från Bilpoolen. Sedan känner jag mig mest trygg när jag kör själv. Fast jag skulle faktiskt kunna lita Anneli oxå, det tror jag. Men hon och jag har ett fint samarbete. Jag kör och hon sköter alla knappar, stereo, värme mm... Funkar fint!

När vi var åter i Sunderbyn så var arbetsdagen slut. Jag tog mitt pick och pack och promenerade hem. Pratade med Mikael halva vägen hem, så jag var inte helt alena. Sedan lyssnade jag oxå på ljudbok. Nu har jag kommit till Camilla Läckbergs sista bok Fyrvaktaren. Jag har dragit på det ut i det längsta (den som spar han har) men nu är det dags. Så kul. :)

Hemma blev det matlagning, städning och datorfifflande. Just nu sitter jag återigen och funderar om jag ska springa eller inte... Alla dessa beslut... Igår blev beslutet nej, men idag blir det kanske ja. Återstår att se.



Jag är sjukt sugen på att köra hoj nu. Detta är min allra första motorcykel; Beautiful Rose. En Yamaha Virago 250. Motorcykeln som står bakom är Ingelas första pärla. En Yamaha Dragstar 250.
Alla sa att de var som mopeder, men de gick 120 km/h i nedförsbacke. Dessutom tog vi oss faktiskt till Danmark och tillbaka på dem. Överlastade med packning! De ni... :)

Kommentarer
Ingela

Saknar min första lilla röda pärla...

2010-04-07 23:31:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!