Tisdag 20 april 2010

2010-04-20 20:52:27 / 1 kommentarer ..


Upp och hoppa, ligg inte och dra dig... Den texten sjunger en tjej som heter Frida. Jag kan säga att den textraden var inte den jag tänkte på i morse. Snarare helt tvärtom. Hade så gärna legat kvar i sängen. Så blidde det dock inte...

Hela dagen har jag varit trött. Jag har ju mina perioder då jag är så trött hela tiden. Det är himla trist, eftersom jag inte vill vara en trött person. Men men, inte mycket att göra åt. Det blir väl bättre.

Jag och Anneli tog en promenad upp till sjukhuset på lunchen. Vädret var så bra så ingen av oss ville gå in och jobba igen, men givetvis gjorde vi det.

Idag fick vi veta att växeln ska ha en tvåveckors pröveperiod då vi ska ha lite längre öppet. Det blir jätteintressant att se vad det blir för typ av samtal som vill in de tider då vi inte har öppet som det är idag.

När jag kom hem så lagade jag middag och sedan blev det dags för operation dator. Min dator är ju kraschad och jag har nu tagit hårddisken i en annan dator för att försöka rädda så mycket som jag kan. Jag har ju dubbla kopior på istort sett alla bilder, men de senaste korten har jag inte flyttat till den externa. Sedan är det ju lite musik och andra dokument som jag är rädd om. Jag tror jag har lyckats få över de flesta sakerna nu, så jag kan installera om datorn.

Dessutom har jag suttit och gått igenom hela bärbara datorn för att samla ihop alla dokument som jag ska ha kvar i den. Den ska oxå ominstalleras för att Mikael ska få den helt för sig själv. Han vill inte ha några tunga bildprogram osv i "sin" dator.

Detta datoriserande har tagit hela kvällen. Nu ska jag in i duschen för att lägga mig ner och läsa en stund innan John Blund hälsar på.

Sofia har en kompis som är lite av världens goaste tjej. Jag tog henne till mitt hjärta direkt jag lärde känna henne och tycker så mycket om henne. Hon har inte alltid haft det lätt, det ska gudarna veta, men hon kämpar på. Gullunge säger jag bara... Idag har Sofia hälsat på henne och då fick vi veta en mycket spännande sak som kommer att hända denna tjej! Blir ni nyfikna? Det kan ni får vara, för jag säger inget mer just nu... Men det är SUPERKUL, det som kommer att hända! ...iii... :)




Kommentarer
Hanna

Åh, vad himla glad jag blir när jag läser. Kram på dig!

2010-04-26 21:41:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!