Torsdag 29 april 2010

2010-04-29 21:39:42 / 1 kommentarer ..


Tack för alla fina kommentarer som jag har fått för mig motorcykel! Tänk att den skulle vara så populär. :)

Jag har döpt henne. Hon heter Flora Jasmine. Jasmine blir tilltalsnamnet för henne, men Flora får oxå hänga med. Det känns lite som ett ko-tema över Flora, precis som jag haft för alla motorcyklar.

* Min första motorcykel var en Yamaha Virago 250 -90. Hon hette Rosa, kallades dock Beautiful Rose.

* Sedan bytte jag till en Yamaha FZ6 -05. Det visade sig att den motorcykeln var en han, så då blev namnet Ferdinand. Ingen ko, men dock en tjur och det måste ju räknas.

* Måste sedan fått ett tillfälligt hjärtsläpp då jag köpte en Honda! Dock var hon otroligt fin. Hon var en CBF1000 -08 och hade namnet Daisy.

* Nu äger jag alltså en Yamaha XVS950 -09 med namnet Flora Jasmine

Jag är mycket nöjd, även om jag kört endast ca 1 mil med den än så länge... :)

Idag har jag varit på möte med mamma om hur länge hon ska stanna kvar på sjukhuset. Det blir tidigast på måndag som hon får fara hem. Eftersom jag känner min mor så vet jag hur mycket hon avskyr att ligga på sjukhus och hon var jätteledsen över beskedet. Jag menar riktigt ledsen. Givetvis blir jag ledsen då... Tycker så synd om henne.

När jag slutade åkte jag hem för att hinna äta med Mikael innan han for till Sofie's skola för ett slags övernattningsparty. Själv åkte jag till Ica och sedan hem till Frasse för att vara honom lite sällskap. När jag åter kom hem så började jag att rensa i vårat sovrum. Problemet är ju att man hittar så mycket roligt att titta igenom, så det tar sådan tid. Men jag har tömt lite från skrivbordet och en bokhylla iaf...



Kommentarer
Pling

Jo både du och jag fick något hjärnsläpp och köpte varsin Honda... men nu har du ju bytt tillbaks till rätt märke igen, dvs Yamaha.. men jag har ju kvar min Honda än så länge iaf...



Men jag skulle ju vilja ha en Raptor för den var ju riktigt kul att köra :D



Kram

Pling

2010-04-30 18:30:59
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!