Måndag 23 augusti 2010

2010-08-23 21:32:53 / 1 kommentarer ..


Internet, det är en fantastiskt uppfinning. Givetvis har det mycket mycket nackdelar, men ändå mycket fördelar. Jag gillar detta med blogg tex. Man får en viss kontakt med folk, på ett sätt som man inte skulle få annars. Jag jobbar som telefonist och sitter i telefon många många timmar varje dag. Det gör att jag inte orkar ringa och prata med människor på kvällarna.

Och det skulle aldrig falla mig in att ringa till någon som jag inte kände så bra. Men det är helt ok att skicka ett litet mail eller göra en liten kommentar. Jag gillar det!

Så idag tackar jag extra mycket till dem som har kontaktat mig via blogg eller på annat sätt! Det värmer i hjärtat.

Annars då...? Ja, skolan har börjat idag. Det gillas... Äntligen blir det lite vanliga rutiner även för barnen. Och jag slipper fixa denna ständiga lunch varje ständiga dag.

Sofia har problem med sin mage och var på akuten i fredags för hon hade så ont och haft det i drygt en vecka. De trodde att det var början till problem med blindtarmen, men det gör man inget åt. De sa åt henne att komma tillbaka om det inte blev bättre. Idag hade hon ondare och ringde dit och de bad henne komma in igen. De tog prover och kollade, men vet fortfarande inte vad det är. Hon blev hemskickad och skulle tillbaka om det inte blivit bättre på en vecka. Men ont har hon än, och jag tycker synd om Gummi...

Själv har jag varit på PSI idag. Det står för Power Strike Impact. Dvs kickboxing... Jag kan säga som så att jag är HELT såld. Det var så himla kul. Jag har ont i hela kroppen nu, men det är sådan där skön smärta som man får efter det att man använt muskler på ett helt nytt sätt...

Jag har köpt egna handskar och när jag kom hem tog jag på mig dem och studsade omkring i köket för att visa Mathias hur vi hade gjort. Han (och katterna) satt alla på varsin köksstol och tittade på mig som om jag inte var klok. Det låter jag vara osagt, men kul hade jag... :)

Sedan ikväll har jag tvättat, städat i köket, fixat maten inför morgondagen och plockat undan mina kläder från min hängare i sovrummet. Nu ska jag bara mysa framför datorn tills sängen och boken kallar...

Föresten, det är den 23:e idag, dvs idag har jag och Mikael varit tillsammans i 4 år och 1 månad... Men vem räknar... :P
 
 

Kommentarer
Anonym

Hoppas att din dotter får hjälp! jag vet själv har jämt ont i magen. Det kan vara överkänslighet!

Kram på er

2010-08-23 21:43:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!