Måndag 30 augusti 2010

2010-08-30 19:29:42 / 1 kommentarer ..


Fredag 27 augusti
Jag och Anneli var på möte med kvalitetsgruppen. Det var på landstingshuset och vi blev bjudna på lunch först och det var ju trevligt. Sedan hade vi möte hela eftermiddagen och tiden rusade på i en väldans fart. När jag kom hem hade Mikael lagat middag och vi åt med god aptit och drack mycket gott vin. Satt och pratade hela kvällen fram till Doobidoo började. Trevlig kväll

Lördag 28 augusti
Var till Storheden en snabbis och tippade på travet. På kvällen visade det sig vara 6 rätt och det var ju kul. Men det var ju en liten vinst, men kul ändå.
Resten av lördagen städade vi i mammas garage. Det var mycket jobbigt. Arbetsmässigt för oss, känslomässigt för mamma. Även om hon ville det, så var det otroligt jobbigt för henne... :(
Så på kvällen var jag helt slut och efter middagen hade jag soffläge. Skönt var det dock...

Söndag 29 augusti
Åkte ut till Kallaxön med lilla Barnarne, för att hälsa på Gunnar och Mona i deras stuga. Det var trevligt. Vi gick en runda på ön och kollade bla in Neptun-klubbens stuga.
Efter vår tur, åkte vi till Ica Maxi och handlade och sedan hem för att börja med lite matlagning. Palt stod på menyn. Mikaels barn kom förbi och åt, de hade dessutom presenter med sig. Deras kära far fyller ju år, men då är vi ju bortresta.
Resten av kvällen bestod av paltkoma. :P

Måndag 30 augusti
När jag tog mig upp blev jag väldigt nervös. Jag mådde så illa, skakade i hela kroppen och kallsvettades i massor. Jag var så orolig att jag skulle bli sjuk...! Men tjurig som jag är så gav jag mig inte utan tog lite C-vitamin och kämpade för att göra mig klar. Och plötsligt gick det över! Puh... Tack och lov...
På jobbet har jag kämpat som en galning för att få i ordning på alla saker som jag skulle göra innan min semester. Jag hann, även om det var precis.
Efter jobbet for jag och Mikael på Forex och växlade pengar. Sedan på Ica och handlade. Resten av kvällen har hittills bestått av att fixa i ordning så mycket som möjligt så att så lite som möjligt kan gå fel när vi är borta. Snart är jag helt slut och jag LÄNGTAR BORT!!!!!! Tack och lov får jag fara imorgon!

Så ja, mina älskade vänner. Nu åker jag bort och lämnar cybervärlden i en vecka. Jag hatar just det (att inte få leka på internet). Jag hatar oxå att vara borta från jobbet. Men just nu vill jag verkligen bara bort... Så det ska bli riktigt skönt. Vi hörs snart alla rara vänner!!!

Kommentarer
Blond kvinna

Nu är det inte länge kvar... snart så ligger ni och solar på någon härlig Bulgarisk sandstrand och bara har det super mysigt (inge avis alls...)

Ha det jättebra på er semester och hoppas att ni får massor av sol sol sol!

Kramar från "superavis" :)

2010-08-30 20:35:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!