Onsdag 18 augusti 2010

2010-08-18 20:34:51 / 0 kommentarer ..


Det blev inga bilder igår. Jag bloggade ju aldrig. Det berodde på att jag inte hann...

Min tisdag såg ut så här:
*Vakna och göra sig klar
*Åka till jobb
*Jobba
*Åka till Ica S
*Åka till mamma
*Åka hem
*Äta och packa
*Åka på träning
*Åka till Granudden
*Åka båt till Klubbviken
*Åka båt tillbaka till Granudden
*Åka hem
*Göra iordning inför morgondagen
*Läsa bok
*Sova

Idag, onsdag, har min dag sett ut på följande sätt:
*Vakna och göra sig klar
*Åka till jobb
*Jobba
*Åka på Storheden och handla
*Åka på träning
*Åka hem
*Äta
*Fixa med tvätt o annat städande
*Sitta vid datorn
Sen kommer:
*Dricka te
*Läsa bok
*Sova

Så där, då har ni en uppdatering, version snabb, på vad jag har gjort. Här kommer bilderna jag lovade tidigare:


Båten på väg ner i sjön


Mikael kör iväg


Vi har besökt Altappen


Otroligt härlig dag med båttur, vackert väder och en bra bok!


I söndags var det betydligt kallare, men mysigt ändå


Och i tisdags var det helt vindtilla på havet.


Mysigt


Vackert!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!