Onsdag 25 augusti 2010

2010-08-25 21:34:51 / 6 kommentarer ..


Det är så kallt ute så man blir galen. 10 grader som varmast idag, och det är fortfarande augusti. Suck... Jag gillar ju iofs alla årstider och hösten är en av mina favoriter, men jag gillar inte att frysa... :( Tur att man åker till Bulgarien nästa vecka... :P

Idag tänker jag på min dotter, hennes pojkvän och hans familj. Idag har de tagit bort deras älskade hund Rocky. Han var gammal och sjuk, men det är ju ändå alltid tråkigt när en familjemedlem försvinner. Vare sig det är en människa eller ett djur.

Annars idag har jag inte gjort något speciellt på dagen. På kvällen var jag och Lena dock till Inpuls och tränade. Idag hade jag med mig Lena på hennes första pass där det var Afro Power Dance. Lena tyckte det var roligare än vad hon hade trott och det var ju ett bra tecken. Själv vet jag fortfarande inte riktigt vad jag ska tycka. Det är kul, men det finns roligare saker. Men det är konstiga rörelser och man måste kanske välja sig vid dem för att riktigt kunna känna hur kul det är.

Lena som säger att hon aldrig svettas, insåg idag att hon har nog aldrig tränat på riktigt innan hon började följa på Inpuls. För varje gång vi har varit så har hon varit sjöblöt... Hi hi...

När jag var åter hemma så belv det lite kvällsfika och mycket dator och MASSOR med musik. Här lär jag stanna tills det är dags för natten...

Några foton först. Min söta Lillen är otroligt bra på att slappna av:


Att sova hos pappa är absolut det bästa som finns. Som ni ser, spelar det ingen roll vilken ställning det blir...


Han sover djupt. <3


Men om pappa inte är hemma, så går det bra att slappna av ändå (dock utan människa, mamma duger inte lika bra)


Han är så söt...
 

Kommentarer

sötlillen <3 saknar mina små katter !

2010-08-25 22:39:37

Vad skönt att ni reser till Bulgarien snart så himla kallt här nu. Era katter verkligen njuter av livet. jag vet den känslan av att ta bort sin hund och fortfarande saknar min Titan!!Afro power dans är kul har provat på!!

kram på dig

2010-08-26 09:21:23
nadja

vilken sötnos :)

2010-08-26 11:07:38

åh vad härligt att fara till Bulgarien nu i höstkylan ! Vill oxå.. ;D

2010-08-26 13:59:54

Hejsan, vad göres? :)

2010-08-26 14:17:00

Hej! Precis bestämt mig för att boka tid för att ordna minxnaglar, min fråga till dig är om du gjort såna någon gång och i så fall vart du gick? :)

2010-08-26 14:21:11
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!