Onsdag 4 augusti 2010

2010-08-04 21:30:14 / 1 kommentarer ..


Idag fyller min älskade pappa 60 år! Tänka sig att han har nått den uppmärksammade åldern, då det står en sexa först. Uj uj vad tiden går fort. På lördag ska vi upp till Jokkmokk och fira honom. Jag längtar...

Har varit en bra dag idag med på jobbet. På lunchen åkte jag iväg och lämnade saker till Fian innan jag återvände till min arbetsplats.

När jag slutade åkte jag hem och åt, innan jag drog iväg på träningen. Idag var det Aerobics som stod på schemat. Det var en ny instruktör (för mig), så jag hade inte gjort hennes korregrafi och då är det alltid lite svårare. Men det var kul ändå...

Efter träningen åkte jag till busstatinen och hämtade Fian. Hon var med Sara och Malin och de skulle åka hem precis.

Förbi Ica Kvantum en snabbis och sedan hem. Hade en allvarlig diskussion med min mor och hjälpte Fian att baka. Har städat i kök och toalett och nu har jag tagit datatid. Även denna dag har alltså sprungit iväg i ett rasande tempo.

Här kommer bilder från min och Mikaels snabbresa söderut förra helgen:


Johan och Mikael ska plocka lös motorn. Johan måste bara ösa båten lite först... :)


Jag hittade en liten söt groda.


Deras nyinköpta vovve. Han heter Bamse!


Vi närmar oss Stockholm!


Framme vid hotellet.


Det låg vid Globen!


Passerade Dragon Gate.


Soligt väder när vi skulle hem


Den "nya" båtmotorn på plats på båten Barnarne.
 

Kommentarer
Marja

Jättefina bilder så härligt sommar!!!

Du är jätteduktig för att orkar träna och hjälpa din mamma. Hon är säkert stolt över dig!!



Kramar

2010-08-05 19:31:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!