Tisdag 10 augusti 2010

2010-08-10 21:15:44 / 2 kommentarer ..


Gud vad jag har sovit dåligt inatt. Först hade jag svårt att somna pga benvärk. Jag får ju kryp i vaderna ibland och det kan driva en till vansinne. Men precis när det började släppa, så fick katterna något ryck och började busa. De höll på i någon timme innan de lugnade sig. Jag trodde jag skulle bli knäpp.

Allt detta gjorde i sin tur att jag försov mig i morse. Steg upp 6.30 och då brukar jag redan vara på jobbet. Men idag kom jag fram som nr 3...!!!

I övrigt har dagen varit rätt bra. Har jobbat och donat hela dagen. När jag slutade så åkte jag direkt hem och fixade middagen. Sedan for jag och Fian iväg och tränade.

När jag kom hem så pratade jag lite med Lena i telefon och sedan åt jag lite kvällsfika. Nu har jag hamnat framför datorn och här kommer jag och sitta tills jag går och lägger mig, vilket är snart...

I fredags var jag och hälsade på Fian på hennes jobb. Här kommer några bilder därifrån:


Fia framför visningsstugan


Hon har så söt huvudbonad... :)


Fia i Kyrkbyn


Det är så vackert, man bor kanske för nära, för man inser det nästan inte...


Sofia klippte sig idag. Hon blev jättenöjd.


Kommentarer
Ingela

Jo, Fian blev fin i den frisyren så jag tycker absolut att hon ska vara nöjd :D



Kul att se lite bilder från när Fian jobbar oxå :D



Kramisar

2010-08-10 23:28:38

Sofia ser fint ut med sin nya frisyren och på jobbet:)

Ha det bra:)Kram

2010-08-11 18:42:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!