Tisdag 24 augusti 2010

2010-08-24 21:21:03 / 1 kommentarer ..


Man ska inte hålla på att gnälla och tjafsa, men... När jag inte får sova då blir jag gnällig... Och natten mot idag, fick jag inte sova. Jag har ju problem med kryp i benen ibland på nätterna, och nu hade jag det. Det kröp och höll på så jag trodde jag skulle bli galen.

Dessutom så vaknade jag otroligt lätt hela natten. Så fort det kom en katt, någon gick på toa, Mikael rörde sig eller bara något sådant, så vaknade jag och så började proceduren om med kryp i bena. SUCK...

Detta i sin tur innebär att jag inte varit på bra humör idag. Inte kanske sur, men trött och sliten och hade ingen lust att prata med någon. Sådana dagar är det kanske dumt att man är telefonist... :) Men jag har ändå promenerat på rasterna och jobbat med annat, så det har gått bra ändå.

När den ordinarie arbetstiden var slut, så var inte arbetsdagen slut. Det var nämligen arbetsplatsträff ikväll. Men det är helt ok, jag gillar dessa träffar. Det är ju enda gången som vi alla kan sitta ner samtidigt och prata. Det brukar vara riktigt trevligt, vilket det oxå var idag.

När mötet var slut så skjutsade jag hem Marlene och sedan åkte jag hem själv. Då var jag en sliten hjälte, så det blir inte mycket mer än att sitta lite framför datorn och koppla av med massor av musik innan sängen och boken ropar högt på mig!
 

Kommentarer
Hon på andra slingan

Du hade ju kunnat komma över till oss en sväng under natten. Jag och barnen var ju ändå vakna några gånger ;-). Fördelen med att ha små barn är att dom håller igång hela dagarna, så man hinner inte känna efter att man är trött. Kram

2010-08-24 22:06:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!