Tisdag 3 augusti 2010

2010-08-03 22:04:22 / 0 kommentarer ..


Idag vaknade jag oxå ganska tidigt och var oxå ganska pigg. Kändes mycket bra.

Dagen har varit bra måste jag säga. Har beställt ny rullstol till mamma, har fixat kort och present till Emelie, har varit förbi Ica och handlat till mamma, har fixat middag och lunch till vuxna och barn och dessutom har jag hunnit träna Step/Pump.

Det sistnämnda var mycket jobbigt, och just nu när jag sitter i detta ögonblick och skriver, så känner jag hur träningsvärken kommer smygande. Jag gruvar mig för morgondagen och dagen där på.

Mina barn åkte och representerade familjen hos Emelie, för Mikael hade inte riktigt tid och själv ville jag verkligen fara och träna. Men jag tror det gick bra ändå.

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, utan istället visa lite bilder från vår semester i somras.


Hotellet i Karlstad där vi bodde, hade varit ett fängelse en gång i tiden. Nu var det ett museeum i källaren.


Vi var i Håverud. Vägen dit var superhäftig, om man körde mc...

Liseberg sett från pariserhjulet.


Tjörn


Mikael badar Vättern.


En färja som kör längs Göta Kanal.


En söt apa som satt både på Mikael och på mig! :)


En stor haj...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!