Onsdag 15 november 2010

2010-12-15 20:16:07 / 0 kommentarer ..


Det är kul att blogga när man har något att visa. Jag tror att en del av anledningen till att jag tappat lite sugen på bloggen är att jag tappade lite sugen på att fota. Men när jag var till Tomholmen kände jag hur roligt det var och jag måste nog försöka ha med mig min kamera lite oftare. Tycker det var länge sedan mina arbetskamrater råkade ut för mig och min fina Nikon...

Idag har jag och mina kollegor fått jullunch på jobbet. Jättegott och jättemycket mat. Jag orkade bara det kallskurna. Men då har vi ju kvar det varma till imorgon, vilket inte är helt fel... :)

Annars har dagen varit rätt ok måste jag säga. Nu är det ju onsdag och jag jobbar bara tre dagar till innan jag är julledig. Dvs torsdag, fredag och måndag. Sedan ska fröken Jonsson vara ledig!!!

Gick förbi mamma på vägen hem och hjälpte henne att få in kanalerna på tv:n. Hon fick bara igång 1:an och det blir ju lite långtråkigt förstås.

Hemma åt vi middag och så har jag skjutit lite grisar (Angry Birds). Nu ska jag bara softa framför tv:n. Ville bara visa er mina nya, supersnygga skoterkläder. Iaf tycker jag de är fina.


 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!