Söndag 19 december 2010

2010-12-19 18:37:59 / 2 kommentarer ..


Idag fyller min kompis 40 år! GRATTIS INGELA!!!

Igår var vi på hennes fest. Det var jättetrevligt. Vi var hemma vid 2.30-tiden så det blev rätt sent... Det var jätteroligt att träffa alla bekanta igen som jag inte träffat på så länge. Vi åt och vi drack och tiden bara sprang iväg!

I övrigt har det inte hänt så mycket hos mig. Det är mycket snö som kommer och mycket snö som ska skottas bort. Inte kul alls. Vi har satt upp taket färdigt i köket så nu är det hemska jobbet klart. Fint blev det...

Nästa vecka jobbar jag bara en dag, på måndag. Sedan har jag tagit ledigt. Jag ska julshoppa och julhandla. Så kul!!!

Nu skulle jag sätta in massa kort från festen igår, men det blir inget. Jag hade nästan inga kort på min kamera. Jag använde Ingelas kamera konstant igår när jag fotade. Kul, men det innebar att jag har inga kort därifrån att visa idag.

Slänger in några kort på Plingan istället! Ha det bra alla!

 

 
 

Kommentarer
Ingela

Tack! Vad kul att höra att ni hade en jättetrevlig kväll igår på min fest :) Det hade jag oxå men det är rätt skönt att det är över nu ändå :)



Kramisar

2010-12-19 21:32:20

Grattis Ingela! Jag kan tänka mig att ni hade kul på festen.:)

2010-12-20 18:27:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!