Tisdag 14 december 2010

2010-12-14 21:14:03 / 1 kommentarer ..


Hej igen! Jag lever och jag finns här, även om jag inte skriver titt som tätt... :)

Veckan har varit bra. Fortfarande mycket att göra och mycket att tänka på. Humöret lite si och så. Orolig för både den ena och den andra. Oroar mig för vissa som står mig mer nära än jag hade trott. Men samtidigt känns det som om allt går åt rätt håll.

I helgen var vi på stan. Jag klippte av mig håret. Både själva längden och själva luggen. Mitt tycke om det varierar både från bra till dåligt till bra.

Vi köpte även en taklampa till köket och jag har köpt nya skoterkläder. Sedan har vi renoverat och fixat mer i köket.

Kallt är det , så jag kan inte gått till och från jobbet som jag brukar. Men buss fungerar ju bra det med!

Idag bjöd jag mina barn på Waldorf. Det var riktigt mysigt. Jag gillar att umgås med mina ungar så där... :)

I helgen var jag och Mikael och gick på isen. På Tomholmen fanns det en skylt som berättade att det varit ett båtvarv där på 1800-talet! Det hade jag ingen aning om. Den andra båten de byggde var en brigg som hette Jenny... :) Vilket vackert namn...

Jag knäppte faktiskt lite bilder när vi var ute:


"Hej mitt vinterland..."


På väg bort till Tomholmen, som syns bortanför Mikael.


Framme och här tar vi kaffepaus. Tänk, kanske precis där jag sitter, gjordes en brigg vid samma namn som jag!


Två grabbar kom körande på varsin motorcross. Mikael hade gärna varit en av dem.


Underbart vacker ute.


Mysigt med snö på grenarna...
 


Kommentarer
Cecilia Lundberg

Så fina foton! Stor kram!!

2010-12-15 09:44:36
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!