Tisdag 28 december 2010

2010-12-28 19:07:15 / 1 kommentarer ..


Ja, jag lever och finns här. Jag har varit ledig förra veckan (utom måndag) och nu är jag åter till jobbet. Förra veckan blev det mycket julpyssel, både med shopping, matlagning och paketinslagning. Mycket trevligt. Dock pajjade ryggen så jag var sängliggande flera kvällar, men det gick bra ändå.

Julen har varit bra. Lugn och skön. På juldagen skjutsade jag och Mikael hem Fian till Rosvik. Sedan fick vi besök av Henning. På söndagen åkte vi till Boden och hälsade på Christer och Marja. ÄNTLIGEN tog vi oss dit för ett besök. Trevligt och bla supergoda winerbröd blev vi bjudna på! :)

Kommissarie Späck har vi hyrt. Totalt värdelös film. Lite av de sämsta jag sett faktiskt...

Ja, ungefär det, plus en massa slappande och njutande, har det blivit! Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:


Katterna fick en påse att leka med. Mycket populär!


Robin o Sofia på julafton.


Mina underbara ungar; Mathias o Sofia


Denna kofta hade alltid Bernt varenda julafton. Fian tog över ansvaret att använda den nu när han har gått bort.


Lillen har haft fullt upp i helgen. Mycket att se på tv:n.


Vargar måste studeras nära...


Och på datorn var det fåglar att studera...


...och kanske försöka fånga.


Billabong har mest softat hela helgen... :)
 

Kommentarer

Tack för besöket! Det var roligt att ni kom på besök ! kul att mina wienerbröd var goda:) Vilka fina bilder på dina katter och dina barn.

God fortsättning kram

2011-01-01 17:47:37
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!