Måndag 1 februari

2010-02-01 19:29:07 / 0 kommentarer ..


Februari månad! Hej vad tiden går. Snart är det mc-dags igen. Oj oj oj vad jag längtar. Detta år är jag riktigt sugen på att köra hoj.

På tal om hoj. Jag har nu fått en misstanke bekräftad. Mina mc-vänner Christer och Marja ska gifta sig. På en mc-träff till och med. Pingstrundan i Pajala. Marja har ju bott där i många år så för henne passar det ju perfekt att ha ett bröllop där! Så den 22 maj kommer jag att befinna mig i Pajala och se när det blir ett gift par av dessa två. Kul va!?

Måndag idag. Upp och iväg till jobbet. Blev mer eller mindre ihjälskrämd av en byggnadsarbetare som ville låna faxen. Nackdelen när man har headset är att man inte är så uppmärksam på vad som händer runt en. Så när man står och ska låsa upp en dörr, och någon plötsligt pratar bakom ryggen, då är det nästan som en nära-döden-upplevelse.

På jobbet var det en vanlig dag, fram till lunch. Efter det åkte hälften av telefonisterna iväg till Luleå och Quality Hotel. Dags för kurs. Helhetssyn Samverkan Flexibilitet. Rätt ok faktiskt.

På bensträckarna fanns det ett litet snacksrum dit man kunde gå. Där bjöd de på både mjukglass och popcorn! Nice... :) Jag testade båda sorterna och båda var godkända.

Efter kursen bjöds vi på middag. Fläskfilé, potatisrulle, ugnsrostade grönsaker och någon slags underbar sky. Till efterrätt blev det svartvinbärssorbé och passionsfruktscheesecake. Ja vad ska man säga? Inte kan man klaga iaf.

Jag och Mallan tog bussen hem 18.15 så jag kom inte hem alltför sent faktiskt. Hemma möttes jag av slöa katter och en slö sambo. Nu sitter jag vid datorn, men ska snart avrunda. Nu börjar ju det en massa bra på tv. :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!