Paus

2010-02-07 09:54:05 / 4 kommentarer ..


Mina föräldrar skiljdes när jag var mycket liten. När jag var ca 6 år så träffade min mamma en ny man, Bernt. Efter en tid så flyttade jag tillsammans med min mamma och Bernt till Luleå. Jag har bott med dessa två tills jag flyttade hemifrån, så jag betraktar honom som min pappa. Jag är lyckligt lottad och har haft två pappor i mitt liv. :)

På fredag förmiddag så dog Bernt i hemmet, alldeles för ung. Min älskade styvfar finns inte i livet mer.

Min mamma är nu helt ensam i sitt hus i Sunderbyn. Hon är chockad och alldeles förtvivlad. Detta innebär att jag måste ägna all min tid och kraft till henne. Jag kommer att ta en paus med bloggandet tills jag orkar igen. Men jag tror inte min paus blir långvarig, jag gillar ju att "skriva av mig".

Under tiden uppmanar jag alla att ta väl hand om varandra. Man vet aldrig när livet kan ta slut...

Kramar

Kommentarer
Hon på andra slingan

Tänker på dig! Kram

2010-02-07 13:02:04
Cissi

Tänker på dig! många kramar

2010-02-07 16:06:27

Hej jenny!

Det är tråkigt som har hänt och beklagar sorgen. Jag vet hur det känns förlora sin pappa ! jag har inga ord men jag ger mitt stöd. du får alltid ringa om du behöver prata!

Tänker på er

Kram

2010-02-07 20:17:56
gäddviksvägen 11

Det var bra skrivet,gillar dig gumman...Förstår att du saknar Bernt..Det kommer att gå bra..Jo ,jag har alltid ståt ut med dit humör i över 25 år..många ramar från din vän..kramar

2010-02-26 23:08:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!