Tisdag 2 februari 2010

2010-02-02 19:45:32 / 0 kommentarer ..


Mikael eldade innan han for i morse. Det gillar jag... :) Det betyder att jag får vakna till ljudet av en sprakande eld och så har jag två kurrande katter bredvid mig i sängen. Jag kan ju erkänna att det är betydligt svårare att stiga upp, men det är det värt.

Det var verkligen inget bra väder idag. Snön yrde och kallt var det. Därför var jag väldigt tveksam till att åka iväg ikväll. Efter några sms till Ulrica, så bestämde jag att jag far inte. Annars skulle jag ha farit på ett Tupperware-party med henne. Men jag kände verkligen för att vara hemma ikväll.

När jag slutade insåg jag att jag måste motionera. Det var länge sedan jag gjorde en längre promenad, så jag tänkte att ska jag vara hemma ikväll, då får jag minsann gå hem. Beslutet var inte så smart. Promenaden som brukar ta en timme, tog en och en halv.

Det fanns inte en millimeter på hela vägen hem som var plogat. Snön var kanske en decimeter hög hela vägen. Innan jag var hemma så var jag så slut, så det var helt otroligt.

Men jag fick lite middag, pratade med Mikael ett tag, tog en dusch och hamnade vid datorn. Nu mår jag bra igen... :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!