Fredag 15 januari 2010

2010-01-17 18:14:34 / 0 kommentarer ..


Äntligen fredag. Även om man gillar sitt jobb, så är det något speciellt med fredagar. Det är bara så...

På jobbet har det varit en riktigt bra dag. Jag hade fikat på jobbet så jag dukade fram både kakor, nötter, morötter och annat gott. Lotter hade jag ju givetvis oxå, men tyvärr blev det inget på dem. Precis som vanligt då med andra ord.

På lunchen gick jag, Mallan och Anneli upp till sjukhuset. Jag behövde på apoteket för att köpa värktabletter till Mathias. Ullis har sagt att jag bör prova Bamyl koffein till Matte så det skall testas.

När arbetsdagen var slut så tog jag mitt pick och pack och gick hem. Även idag hade jag kunnat få skjuts av Helena, men jag tackade nej. Skönt att gå och komma hem i perfekt tid till den färdiga maten.

Idag bjöds jag på kassler och potatis. Helt ok. Till det drack vi Efes, ett turkiskt öl. Mikael har beställt det från systembolaget och hämtade ut det idag. Det var minst lika gott att dricka det i Sverige som i Turkiet.

När klockan blev 20 så blev det dags för tv-soffan. På spåret och sedan någon film som började. Lugn, skön och avkopplande fredag.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!