Lördag 16 januari 2010

2010-01-17 19:06:55 / 0 kommentarer ..


Ja, idag så blev det upp och lösa melodikrysset kl 10. Samtidigt som vi åt frukost. En vanlig lördagsmorgon.

Sedan var det bara att klä på sig och göra sig redo för skoterfärden. Robin följde med och vi körde till Sunderbyns skoterstuga. Där gjorde vi upp en eld och kokade kaffe. Vi hade även grillat korv om Mikael hade kommit ihåg att ta med sig korv och inte enbart senap.

Eftersom vädret inte var superbra så blev vi inte så länge utan återvände hem. Jag slängde mig i duschen för att bli av med röklukten. Sedan kom Ingela o Tomas på besök. Jättetrevligt att träffa dem igen. Båda två hade nya mobiler så jag fick kika på dem. Jag längtar till jag får tillbaka min egen...

När de for så åkte vi iväg till stan för att hämta Sofie och sedan drog vi till Ica Maxi för att handla lite. Där träffade jag blandandra chefen, som var där för att handla med sin son.

Åter hemma gjorde vi lasagne. Det är SÅÅÅ gott och man äter det så sällan. Mikael gjorde maten och jag gjorde den ständiga bisysslan "salladen". Till det drack vi gott rött vin... En bra middagsstund med andra ord.

Efter maten så spelade vi lite spel. Jag lät Mikael vinna den här gången för annars blir han så grinig och vill inte spela mer.

Jag gjorde en god dip och till Robinson dippade vi morötter och gurka. Mumsigt värre... :)


Mikael gräver fram eldstaden.


Robin och hans skoter.


Våran skoter...


Kaffe fick vi i alla fall.


 Tomas och Ingela kollade in vår skoter.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!